Omlet Bloggen

En melding fra Omlet-teamet

Vi har mottatt mange spørsmål de siste dagene angående bestillinger og leveringer. Vi ønsker å forsikre deg om at våre distribusjonssentre fremdeles er åpne, og at hele vårt kontor-personell jobber hjemmefra. Enkelte områder har blitt påvirket av restriksjoner i forbindelse med leveringer; vennligst sjekk budfirmaets nettside eller myndighetene dine hvis du tror dette vil påvirke bestillingen din.

Det oppsto en økning i forespørsel for enkelte produkter, og det kan derfor være en noenlunde lengre leveringstid enn normalt. Vi har masser av produkter som allerede er på vei til kundene våre, og du kan forhåndsbestille på nett nå. Ved siden av ‘kjøp’-knappen på nettsiden vår vil du få oppgitt en forventet utsendelsesdato – dette vil også være synlig i handlekurven din.

Vennligst bemerk at så snart produktet er sendt fra oss så skal du bruke leveringsfirmaets sporingstjenester for å holde deg oppdatert på din ordre. Vi sender alltid en epost med dine sporingsdetaljer. Levering kan noen ganger ta litt tid, siden leveringsfirmaene er nødt å tilrettelegge seg endringer i evnen de har til å levere. Bemerk også at det kan hende at leveringen din er delt opp i flere forsendelser over to forskjellige dager.

Vi vil alltid sende deg en epost når ordren din er sendt, og du kan alltid holde deg oppdatert på din bestilling ved å kontakte vårt flotte kundeservice-team for å endre på ordren.

Omlet-teamet er her for deg! Vi vil fremdeles kjøre på med kampanjer og konkurranser (sjekk våre sosiale media-kontoer og nyhetsbrev for å holde deg oppdatert), og vi vil gjøre vårt beste for å holde deg og kjæledyrene dine underholdt de neste ukene.

Vennlig hilsen fra Omlet-teamet

This entry was posted in Kjæledyr